maanantai 1. lokakuuta 2012

Singing


Meidän pieni lastenkirjavalikoima sai viikonloppuna täydennystä kahdesta laulukirjasta. Tulevan moffan toiveesta olen alkanut laulaa pikkuiselle jo tässä vaiheessa. Ostin molemmat kirjat Akateemisesta kirjakaupasta ja valitsin ne laulujen perusteella, kummallekin kielelle. Molemmissa on meille lapsuudesta tuttuja klassikoita, joita on ihan kiva luritella masuasukille, vaikkei laululahjat ole ihan sieltä parhaimmasta päästä. Ehkä pikkuinen ei sellaisesta välitäkään? Ja onneksi toisessa kirjassa oli mukana cd-levy, jonka tahdissa voi vetäistä ne kaikista vaikeimmat kohdat ;) Arvaatteko muuten mitkä laulut ollaan jo laulettu? Jepjep, täällä alkoi virallinen joulunodotus ja ensimmäisiksi lauluiksi valikoituivat parhaimmat jouluhitit.

4 kommenttia:

  1. Ihania nuo kirjat! Mä olen tulevaisuuden varalle hamstrannut vaan lastenkirjoja, mutta voishan sitä muutakin. Mä en ollutkaan muistanut, että tosiaan lokakuussa alkaa toisilla joulun aika :) Vaikka kyllä meilläkin P muistutti mua jo ulkovaloista ja kai se kohta haluaa kynttelikön keittiöön. -V-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä on kyllä hyvä kerätä varastoon. Ihana P, Jn mielestä ovikranssi tuli liian aikaisin oveen.. Saas nähdä siirtääkö hän sen kappiin lokakuuksi?

      Poista

Thank you for your comment :)