keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Modern Preppy

Oletteko jo nähneet ihastuttavan Gwynethin Lindexin mainoksissa?


Olen jo jonkin aikaa katsellut upeita Modern Preppy mainoksia ja käynyt Helsingin myymälässä katsomassa tätä mallistoa turhaan, kun kaikki mun koot ovat olleet loppu. Piipahdin vielä Turussa ollessani liikkeeseen ja arvaatkaas, siellä oli melkein koko mallisto kaikissa kokoluokissa jäljellä. Harmi vaan ettei mun päälle sopinut monetkaan niistä, joita olin ajatellut. Päädyin ostamaan tuon pirtsakan vihreä-raidallisen paidan sekä sateenkaaren värisen rannekorun. Mä olen jotenkin tykästynyt kultaisiin yksityiskohtiin ja oli pakko ostaa Zarasta nämä söpöt housut. Sopivat kivasti yhteenkin :)


PÄIVÄN RUOKA- JA LIIKUNTAKALENTERI

KLO 6.15 LASI BEROCCAA JA 1 APPELSIINI
KLO 7-8 BODYPUMP (KYLLÄ, AAMUTUNTI!)
KLO 8.30 AAMUPALAKULHO, KUPPI TEETÄ JA 0,5L KUPLAVETTÄ
KLO 11.30 LINDSTRÖMINPIHVIT, SALAATTIA JA LASI PIIMÄÄ
KLO 14 ISO LUUMU, 2 KEKSIÄ JA 0,5L KUPLAVETTÄ
KLO 20 KANA-PARMESANSALAATTI JA LASI APPELSIINIMEHUA
KLO 21 PERSIKKARAHKAA

1 kommentti:

Thank you for your comment :)